01 July 2008

Macam Artis ker youuuu....?


Few days ago, I had a conversation with a new staff while waiting for her boss.
.
Dia : Macam biasa tengok jer Ms. Nomi ni. Mungkin kita satu kolej dulu tak?
.
Aku : Tak mungkin lah. Umur aku ngan nko jauh beza. I'm 30 something already.
.
Dia : Hah? La.. ingat kan 20s lagi.
.
(Aku sengih je la... harap-harap budak ni ikhlas la kan... Tiba-tiba ada geng dia menyampuk).
.
Geng Dia : Nko tak perasan ke, muka Ms. Nomi macam penyanyi Zur Eda?
.
Dia : A'ha..... patut la macam pernah tengok. Hehehehe...

(Kurang asam punya budak! Sama ke cam minah baju putih ni?)
.

Picture taken from here

Sib baik petang tu masa lepas aku punch-out, another budak-baru tegur.

Budak-Baru : Tunggu sapa Ms. Nomi?

Aku : Tunggu husband.

Budak-baru : Husband? La... Ms. Nomi ni dah kahwin rupanya.

Aku : Dah ada anak pun dik oiii....

Budak-baru : Ishk... tapi you nampak cam orang belum kahwin yek? Muda jer...

Yeeee... haaaaa.....!!!

(Eh..? Orang belum kahwin nampak lebih muda yek?)

12 comments:

Anonymous said...

Ha'ah..ko memang ada rupa cam si pelantun suara Zur Eda...kihkihkih..Cheers bebeh!

Norliana Abdul Rahman said...

sampai 2 org puji in a day... cetttt...

-aku yg jeles-

Unknown said...

hihih mcm ada iras gak la sikit2..

Nomee said...

Bayam & Aishah @
Actually dah banyak kali dengar masa kat PPP dulu. Tapi sekarang, I look a lot different la. Al- maklum la... dah tua...

Konot @
Jangan mare...

Amy said...

Masa kat PPP aku pun cakap muka ko macam Zur Eda...sekarang? Bagi aku sekarang ko makin cunnnnn. :)

Rosnah said...

aku pun nak vote jugak. mmg nko ada iras zur eda lah mi. artis tu beb :)

Nomee said...

Amy @
Makin cun takde la... tapi lawa dari Z.ur E.da, munkin la... muhahahaha

Rosnah @
A'ha... artis 80an pulak tuh. Memandai jer nko ni Rosnah.

Er... masih kerja tempat lama ke?

Nomee said...

Amy @
Makin cun takde la... tapi lawa dari Z.ur E.da, munkin la... muhahahaha

Rosnah @
A'ha... artis 80an pulak tuh. Memandai jer nko ni Rosnah.

Er... masih kerja tempat lama ke?

Nomee said...
This comment has been removed by the author.
Diana Ishak said...

kau pelita yang menerangi hidopku..
tanpa mu hidop tak berartiiiiiiiiiiiiiiiii..

see?? peminat okkkkkk.
peminat!!!

sign kat blakang baju sket kak.

Nomee said...
This comment has been removed by the author.
Nomee said...

green apple @
Tidakkkkkkk.... nehi!

Er... kat mana nak sign tadi?

Your Personality is Very Rare (ESTP)

Your personality type is dominant, driven, poised, and self-aware. Only about 5% of all people have your personality, including 3% of all women and 6% of all men You are Extroverted, Sensing, Thinking, and Perceiving.