13 July 2009

Car Seat A.iman

Dah beberapa bulan aku ngan Che Man rancang nak belikan si A.iman car seat yang baru. Yang ada tu dah kecik untuk dia. Sian pulak tengok dia terkepit dalam car seat dia. Tapi good car seat expensive oooo. Check purse tengok… ok….. tangguh lagi.

So bila Pn. Coklat nak jual car seat si comel Afif, aku e-mail blog entry kat Che Man. Dapat green light terus contact Coklat.

Logistik was a bit problem at first. Timing tak berapa kena. Aku suh Che Man je jumpa dia orang, tapi laki aku ni penyegan (iyooo lah!). Last-last Cok & Yeop drove to Shah Alam tunggu depan opis aku. Alahai… kena pulak datang dari jauh. Tapi takpe kan Cok, at least leh le jejalan kat Shah Alam hujung minggu sambil buat customer service… lalalalala
.

Hantar message guna telepati power malam tu.

Maka baju sama keler!

Dah jumpa blogger tersohor cam Cok, kena la ambik gambar kan? Genit je rupanya si Cok ni. Afif pun ada, tapi budak bertuah ni pemalu. Yeop pun ada. Cok… laki kau tak photogenik…. Dia lebih enchem in real life la… * lariksssssssss*
.

.

.


Ok.. ok..datang balik…. Sebab citer belum habis lagi.

I love the car seat. Aiman pun excited. Warna nya sangat sesuai dengan kusyen aku yang kelabu tahi anjing and exterior keta aku yang merah.

Ipar aku tanya : “Elok sangat lagi conditionnya. Naper tak disimpan untuk anak-anak yang akan datang ?”. Tu kakak ipar aku tanya okey….. bukan aku. Sumpah.

Balik kampung Che Man kuarkan sebab nak adjust. Adik aku tetiba cakap “Kusi baru ke?”Aku jawab la second hand. Baru beli tadi. Pastu dia cakap “Macam car seat yang Pn. Coklat nak jual tu !" ------> Adik aku pun baca blog kau rupanya.

Kannnn….. aku dah cakappppppp. Kau memang blogger tersohor Coklat. Betuah Yeop - tetiba!
.
"Amacam Afif? Nyesal ke jual?"

6 comments:

Tijah said...

aku syak ada tempoyak terselet kat bawah seat tu. sbb tu dier nak jual.

kan cok kan?

runnnnn...

NouroulSuhaimi said...

tijah - kalo adapun tempoyak tu kau lah yang dengki pergi calitkan.. ko kan pendakwaraya yang useless! :P

weh.. yang tersohor bukan aku ler. aku ni suam-suam kuku je. tu pendakwaraya useless tu yang tersohor nok!! tu sbb muka dia takleh selalu kena exposed yer.. hahah sukanya aku!!

bila ko cakap aku genitkan terus aku feeling2 sexy, kenapa eh? hahahah...

laki aku mmg tak fotogenik, tu sbb dia tak layak jadi model dekat blog aku selalu...

takpe kakak ipar kau bukan blogger, maka dia dibenarkan tanya soklan tu.. hihi..

alhamdulillah lega aku.. hopefully car seat tu dapat menggembirakan aiman :)

afif tak jeles sangatlah.. mama dia yang sebak tengok car seat tu. boleh? hahaha.. tadelah..

btw.. nice meeting u!

aishah badaruddin said...

bestnye la aiman nak duduk dlm car seat... mmg sgt matching ngan keretamu noomee..

Nomee said...

Tijah @
Tak baik nko..... hehehe.
Kau memang tersohor cam Cok cakap tu. Kot kot terempak kek JUSCO somban, den nak minta ambik gambar. Peh tu mesti nak publish. Ni minta pemisen awal-awal ni.

Coklat @
Nice meeting u too. Kot-kot datang Shah Alam lagi, calling-calling ahh. Leh minum hot coklat kat Giant.

Aishah @
So far Aiman ok jer. Excited cam ibu nya jugak. I like the color. macam kau, ada 2 car seats kot?

Tijah said...

wahh! ni yg nak balas blk nih...

pendakwaraya useless katanya yer? ko jgn luper aku ada pn penasihat cok. huhuhu. mari kita setel luar makamahhh...

aku sebenarnya adalah takot nak tampal muka kat blog. biar lah org kenal tijah jer..bukannyer Y********** Yusof. maklum la. mak blm ready utk sign otograp lagi.

hikhik!

Nomee said...

Tijah @
Gasak le korang berdua. Comment box aku jugak meriah.
Jumpo kek somban kalau, den tangkap gamba curik. Siap la Tijah...

Your Personality is Very Rare (ESTP)

Your personality type is dominant, driven, poised, and self-aware. Only about 5% of all people have your personality, including 3% of all women and 6% of all men You are Extroverted, Sensing, Thinking, and Perceiving.