15 May 2009

Takda Update

I've drafted many entries.
.
Our short vacation.
Gathering with close friends - twice already!
Coffee session with ex-housemate and news she brought in!
Kedai gambar teramat bodoh kat Shah Alam Mall.
Annual meeting.
Aiman.
Dating & shopping with Che Man.
.
Ye.....semuanya di atas. Tapi satu pun aku tak publish. Rasa macam tah apa-apa je entries aku tu. Frust tak reti nak tulis semenarik kejadian yang sebenar. Meleret-leret tah apa-apa. Ada yang aku delete, tak save terus dan ada yang aku perab buat pekasam. Ada yang aku rasa dah terlalu basi, so baik takyah ;)
.
So, takde lah update.
.
Weekend ni aku off. Plan nak masak best-best sikit untuk Che Man and Aiman. Atau mungkin mengemaskan almari baju. Atau lepak-lepak baca fiksyen. Atau marathon DVDs. Mungkin aku patut ambik gambar activities on weekend pastu tempek-tempek kat sini. Suka hati aku lah kan? Blog aku.
.
Happy weekend you all.

3 comments:

mommamia said...

ye lah nomee,i skang ni main tempek tempek jer gmbr kt blog,nmpk sgt pemalas nak mengarang ayat,penuh muka i anak beranak syok sndiri jer,mesti org nympah,tp pikir2 blk dah sesahlah blog kita kan,nak tempek muka sapa lg kalu tak muka kita ye dak?tempek nomee,jgn tak tempek..heheh

Azrul said...

ahhhhhh....
alasannnnn....
sungguh la lame ko punya excuse....

ahahahah.....
dulu ko pressure aku eh....
skang amik ko....

Nomee said...

Mommamia @
Takde la pulak ambik gambar during weekend. Adusss...

Azrul @
Kau tunggu la lepas 5.30ptg nanti (lepas opis hour hehehe). Dah ado dah ni dalam paler. Kau ado?

Your Personality is Very Rare (ESTP)

Your personality type is dominant, driven, poised, and self-aware. Only about 5% of all people have your personality, including 3% of all women and 6% of all men You are Extroverted, Sensing, Thinking, and Perceiving.