18 July 2007

Bestnye Mengular

Gile lama tak jumpa dia orang ni. Padahal sume pun keje kat Shah Alam je. Except for Sandra la. Tapi best la Sandra plan ad-hoc cam ni.
Sandra tak pernah gi SACC. Aku, ade lah 2 kali jejak. So cam Jakun la sket. (By the way... JAKUN tu nama bangsa ker? So Aku ni racist la heh?)

Anyway, Sandra and I were like:
"Mak oi... ade Bonia kat sini...."
"Fuh... ade Guess la..."
"Iskh... British India yek?"
"La.... Coffee Bean kat situ je..."

Tak gheti la mak nak citer. Tengok gambo ler.




Kumpulan Nasyid Al-Hijau.
Pakaian Al-Hijau dan kasut rama-rama Chief adalah di-sponsored oleh
'Kuwait Finance House (M) Bhd'.
Yang pakai merah jambu adalah anggota kumpulan Al-Hijau yang baru.



Iskh... yang dok sengih tengah-tengah, takde serkup, pakai t-shirt kedut seribu,

rambut crooked, tembam-tembam and lebar tu sape yek?


Thanks Sandra drove me dari / ke hotel.

Yang Pakai cermin mata RM1K tu KET WATgile yek?

Dengan mangkuk nasi kaki kayu pun, dia boleh bengang.

Girls.... it was simple, short but wonderful and hilarious gathering. Kita buat lagi yek? Post je announcement / iklan kat sini (thank you Amy - he... he...).

Syiok!

15 comments:

Anonymous said...

Ewah, masing2 carik glamer ni. Aku sure tak reti nak pakai tudung nasyid camtu.. Anyway, best la korang.. Cik Ros garang giler ngan waitress tu. hehehe...Rilek..

Julie

Nomee said...

Julie : Aku ingat, sket lagi Cik Ros nak kuar kan pistol dari handbag dia. he.. he..

Amy said...

Weh KORANG ni kan!!!!!! Iskk uwaaa jelesnyaaaaaaa dah la tadi Sandra call citer betapa bestnya korang berjumpaa! Mana aci - tak kira cuti aku dah approve 16 dan 17 August. Korang kena make yourself available, aku nak pegi serang Shah Alam lunch dgn korang..Ajak kodeng sekali dgn Yan sekali la, kan diaorg pun keje Shah Alam?
Jom la, jom la, Jom la

Nomee - rate iklan kat blog aku dah naik harga sbb korang lunch tak ajak aku - mentang2 aku keje jauh!

Cik Ros said...

al-Hijau hahahhah....sedap jugak nama tu.

no joke ok. RM1K is the price for being a selected-by-God retinal detachment people like me. So di luar sana, please be extra careful with your glamorous contact lenses.

jgn main2. mmg ada pistol dlm beg aku tau!

Anonymous said...

OKlah normi....aal-hijau pun gak bila dah bnyk kali dgr,,
Bila kita nak jumpa lagi ...

Amy
aku rasa on 17/08 ok gakk..sebab jumaat aku lunch 2 hours...

Ros,
kau nya style masig cam dulu...maintain beb

Sand,
Still the same gak since day 1 aku kenal kau...tak sangka dah 3 anak ko yekk..

Norme,
Wanita korporat..tak sangka weii

Juli,
Kaulah sorang jer yg paling tak pernah lost contact ngan aku..haahhaha

Anonymous said...

amy,
best gak tu idea lunch sama2. jumaat lagi afdal sbb lunch time lama skit..

cik ros,
apa kejadah retinal detachment tu? aku pun ada masalah mata yg non-stop. pakai lens mahal2 pun rasa tak sedap je mata nih.. anyway, kau maintain control kan.. :)

sand,
camni la businessswoman yg berjaya. ada style laaahhh..

nomee,
lepas ni ada can la mkn2 kat hotel ko..

my,
tu la my, mana2 je nmpk muka kau. agaknya darah tali pusat kita sama kot.. sik caya ka?..heheh..

-julie-

Cik Ros said...

control sebab takut biji mata terjatuh la cik Jenab

Nomee said...

Kekawan,
17/8 cam bagus la. Ajak si Kodeng ngan Yan skali. Aku sokong kalau Chief Myza yg arrange semua skali.

Makan kat hotel kena tunggu. Hujung minggu, boss takde, aku tak balik kampung, anak aku sihat, semua org available, kita boleh buat onar di coffee house BlueWave. Aku janji.

Inn said...

the best thing about reading u guys punya blog is that i get the updates on most people -some of whom i dont know their names since back in PPP days.

looking good ladies :)

Nomee said...

Inn,
Timaseh singgah sini. I read kekawan punya blogs (including yours) like evvverydayyyy. So rasa macam jumpa kekawan hari-hari gitu..

reenazack said...

nomee,
si rosnah siap kol aku utk explain lagi apsal spec dia mahal gitu..kekekeke..(sambil2 practise sales skill dia promote barang la kan ;p)

Kakak Amy,
kalau nak gi SACC nak ikut gaks.. tapi weekdays cannotla ma.. too far! seriously lama dah aku tak sampai ke Shah Alam.. sejak kuar PPP, dah takde purpose nak gi sana.. (sob..sob..sob.. sedey lak teringat my best memories in PPP)

Anonymous said...

astaga.. memang ko ade blog ke nomi... aku memang mati mati ingat diorg ni main main..ceh.. btw, thankx you soo.. much pada yang hadir hari tu. kali ini kita lantik puan pengerusi baru iaitu pn myza untuk arrange the next meeting. ari tu kan aku memang betol2 tak sempat nak ajak yan. dah le no tepon tak de. lupa nak mintak amy. tapi next time kodeng n yang kena datang ok..

my n julie thank you sangat entertain aku lepas makan..aku rase 17-18 august cam aku tak de jek. aku gi desaru kot.

-sandra

Amy said...

Wah meriah comment box Nomee.. jom la make it happen, tak kisah la 16 ke 17 august ke..dedua hari dtg shah alam for different session pun takpe.. 20 min journey jek maaa..
Nomee - Sila bagitau session hotel tu,aku available 99% of the time. 1% kalau tak dpt dielakkan...
Sandra - ler desaru le plak.. tapi august mmg aku dedicate utk melayan kawan2..so pilih la tarikh and meh lunch dgn aku kat bkt jalil :P
Dekat kodeng aku dah cakap, tapi minah ni cam aku la..busy sokmo, makan pun tak sempat dia kata. Tengokla camner

Anonymous said...

wah..wah..seronoknyer makan2 ek..kenapa x jemput aku sekali?? maklumlah aku ni tak sama class dgn korang kan... ces..ces.

btw, tak sangka nomee pun ada blog..terer gak writing skill ko ek.. hehehehe.. aku gak yg tak start blog lagi..bila online, terus blur.. tapi teringin je..

perhaps your blog gonna be my main link to keep up with our PPP friends'stories.. ;)

love you, friend...take care..

Anonymous said...

ello kengkawan..kalau setuju kita bikin friday ekk...bukan apa saya dan julie nya lunch lama sikit on friday. Kita pun dah lama tak borak2. Nanti akan diusahakan utk arrange k...Tima kasih yekk lantik jadi pn pengerusi..macam nak berdebat lakk...Tunngu saya nya announcemnet okehh..

Julie..

Aku pun rasa gak mcm ko rasa...pasnih kita simpan tali pusat anak kita sesama kat stem life (agaknya kott nama dia camnih)

Myza

Your Personality is Very Rare (ESTP)

Your personality type is dominant, driven, poised, and self-aware. Only about 5% of all people have your personality, including 3% of all women and 6% of all men You are Extroverted, Sensing, Thinking, and Perceiving.